Bruun <3

Har precis solat i 50minuter :) Så nu fattas det bara 50 min på ryggen :) Men det tar jag sen när jag ska lägga mig, förvånar mig inte om jag startar solariet i "sömnen" igen . haha har gjort det några gånger innan , Men brun & fin blir man ju :)  Tycker man ska vara lite brun nu till vintern. inte äckligt kissie brun ! nej usch! & inte Dessie Fläckig brun heller för den delen. blöö.
aja,
Fyllde alltså år i lördags :) hade kalas hemma hos mamma. eller ah kalas & kalas. åt tårta med familjen :)  Fick halsband & öronghängen av jonas, massa kläder av mamma & pappa & pengar av mormor ,& skiss pennor av jenny :) underbart. eftersom jag slarvat bort hälften av mina pennor haha.& höller på med några skisser nu så ah. ni får snart se dom i bloggen :)
Men nu ska jag pilla med photoshop. kysss <3333













Kom ihåg mig?