chachaa. hahaha

Ne men fy vad gör jag vaken nu? borde verkligen inte det med tanke på att jag har påsklov... men så är det tydligen när man är van vid att gå & lägga sig samtidigt som sin pojkvän klockan nio & som stiger upp vid sju...

fyyy..

 

jaja, uppdaterar väldigt sällan nu förtiden, något ruttet mms har väl kommit in iaf. men har börjar testa på att blogga på ett annat ställe just nu, fårse om jag byter. bloggar inte där heller knappt så ni behöver inte oroa er ;)  såg att jag haft rätt hög statistik nu när jag inte bloggat ändå? rätt konstigt men jaja..

mitt påsklov har bara bestått av att sola & umgås med peter i stort settt. som vanligt. Men va hos mormor igår, städade & sen när vi kom hem så åkte jag & storhandlade & fyllde hela peters kylskåp & frys! så nu jävlar finns det mat hemma :)  köpte även hawaiian tropic tanning oil igår. hoppas på att den fungerar. det ska den göra iaf ! ts. får testa idag.... jaja  nu ska jag klä på mig sen blir det att gå ner & käka frukost med peter som vanligt på fredagar :)

 

puss ;*



anna    •     •   http://annastinajohanssons.blogg.se/

hej, fin blogg

kolla/följ gärna min också :)










Kom ihåg mig?