Helvete, mår verkligen inte bra längre. Ko...

Helvete, mår verkligen inte bra längre. Kommer knappt ihåg känslan. Jag är så trött på att gå på den här jorden. Jag saknar min bror så jag håller på att dö, vill bara se han, känna hans närhet o röra vid han! Fan snart ett halvår sen jag träffade dig sist... jag saknar mitt liv överhuvudtaget. Jag ser ingen mening med något längre. Förhållandet mellan Peter o mig har blivit hur konstigt som helst o jag vet inte.. Han är den enda jag har. Men alla förändras. Så är det ju tyvärr .. Jobbet klarar jag inte av. Jag vill gråta såfort jag ska dit... Jag vill bort här ifrån. Och en resa utomlands , själv eller inte är allt jag behöver just nu ! Kände att jag behövde skriva av mig lite nu när jag är ensam.. Ursäkta.



Pernilla    •     •   http://kallamigkaos.blogg.se/

Kom till Öland några dagar någon gång? Finns en jävligt bekväm soffa och så kan vi sola och bada hela dagarna med peach cider och jordgubbar.










Kom ihåg mig?