Lista


1. Vart är din mobiltelefon? i min ficka.
 
2. Var är din andra hälft?  Jag sa ju i min ficka?? Ne skojar bara, han är på jobbet :)

3. Ditt hår? fluffigt & allt annat än i ordning.

4. Ditt humör? Pigg & glad :) lite småsur för det är kallt..

5. Din dagsplan? Baka bullar ( håller på just nu ) , städa lite & vänta på min älskling.

6. Det bästa du vet? Peter, Pixie, min familj & umgås med dom jag älskar. ibland att vara själv & bara få tänka.

7. Drömt inatt? haha ohja. men bara massa konstiga graviddrömmar.

8. Ditt livsmål? Må bra, känna mig fri, ha en bra & lycklig familj.

9. Rummet du är i? Storarummet- svinkallt, stökigt & ...gult.

10. Din hobby? Dator, skissa,fota. haha.
 
11. Din skräck? Förlora någon jag älskar. & just nu är det mycket skräck angående att jag ska föda en unge om en månad ca.

12. Vart vill du vara om sex år? I detta huset , helt färdigrenoverat, mysa med min dotter ,pixie & peter :) 

13. Vart var du igår kväll? I växjö.

14. Vad är du INTE? Lättlurad,

15. En sak du önskar dig? Leva ett långt lyckligt liv.

16. Vart växe du upp? Hos mamma/mormor, i skruv/lindås/eriksmåla/emmaboda heh.

17. Det senaste du gjorde? Drog igång en bulldeg som jäser just nu.

18. Dina kläder? just nu, gravidvänliga, går bara runt i onepiecen & mjukiskläder, får inte på mig något annat haha.

19. Din tv?
igång, real housewifes of något.

20. Ditt/dina husdjur? Pixiiiiie.

21. Din dator? Macbook Pro.

22. Din bästa ägodel? Datorn & telefonen om man ska säga något materiellt. annars kärleken från peter & Pixie.

23. Saknar du någon? Peter ständigt & jämt.  Mamma.

24. Din bil? jag äger ingen bil men kör runt i en Avensis, ibland en Carina.

25. Något du inte tar på dig? manchester kläder & långa jeanskjolar.

26. Favoritaffär? Oj vad svårt... Nelly, gina, veromoda, carlings,h&m, eh ja lite allt möjligt.

27. Din sommar? Härlig, inte hänt så mycket men varit kämpig haha.

28. Älskar du någon? Jaa..?

29. Favoritfärg? Svart, röd , vit,grått.. osv.

30. När skrattade du senast? oj, var nog igår när peter fulade sig.

31. När grät du senast? Idag! när jag kollade på " en unge i minuten"


Cathrine    •     •  

Fint skrivet!

Ja visst är svärmorspaj Gott ;)

Emma    •     •   http://Eembla.blogg.se

Hej! Va roligt att hon gjorde det. :) Det stämmer. Har bf 30 september så lite före er är jag. Hehe.
Vet ni kön och så? :)
Tack så mycket!!

Emma    •     •   http://Eembla.blogg.se

Hej. Va kul att hon tipsa om min blogg. :) Och yes, det stämmer. Har bh 30 september så lite före er jag. Hehe. Vet ni kön och så? :)
Ååh, tack så jätte mycket!! Va glad jag blev nu. :)

felicia    •     •   http://fsparr.blogspot.com/

sv: het underbart med skor som har dragkedja på insidan, finns fan inget värre än att behöva knyta och knyta upp hela tiden :P haha.
jaa, visst var det! blev jätte glad och just för att han gjorde det som en överraskning att han höll mask om det och lät mig gå dit för att städa haha :)

Emma    •     •   http://Eembla.blogg.se

Chansar på att det va du som kommenterade anonymt förut. :)
Det är en tjej här med. Som ska heta Stella. :)

Emma    •     •   http://Eembla.blogg.se

Men va skumt! Nu när jag logga in så hade du skrivit namn och länkat men inte när jag gick in via appen. Haha.
Jätte fint namn ni har till henne iallafall. :)










Kom ihåg mig?