Positivt med att vara gravid!



PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie    •     •   http://mammasangel.vimedbarn.se

Åh, tack så mycket för dina tips som du lämnade!
Ska ta och knåpa ihop några inlägg :)
Massa Kramar!

PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie    •     •   http://mammasangel.vimedbarn.se

Så är det ju alltid! Men de är inte konstigt... fan, man blir MAMMA och inte en syster! inte samma ansvar precis, så man FÅR oroa sig! konstigt vore det annars :)

En typisk Novalie dag!
Till och börja med, wilja var inte ALLS som Nova! hon sov tamejfan aldrig, hon powernapade dagar och nätter igenom, och jag höll på att gå i taket... så de kan vara så olika!

Nova har varit lätt sen dagen hon föddes, aldrig några problem! Hon Somnar ca: 20, vi ger henne en flaska när vi lägger oss ca 23. Sen sover hon till 06.30 & linus ger en flaska innan jobb! somnar om till ca 08.

Sen är hon vaken till 11, sover till ca: 13! Vaken till 16, sover till 17. Sen somnar hon för natten vid 20.

Hon är som en klocka, och nästan inga undantag! aldrig konstigheter me den här lilla tjejen, vilket jag inte är van vid alls. Förstår inte hur det är möjligt!

När hon var spädis SOV hon dagarna igenom, kanske va vagen högst 2 timmar per dygn!
Du hör själv, de är inte så normalt.

Men thank u lord för det med två barn :D

Linda    •     •   http://livingmylifeforme.spotlife.se

Klockrent!! Ska ha din lista i baktanken då jag har en dålig dag pga graviditeten! :)

Emelie    •     •  

du glömde det viktigaste, man slipper ju mensen :D det är ju typ guld värt ;)

Svar: ja men det har du ju rätt i! förstår inte hur jag kunde glömma det hahaha! var så längesen jag hade mens så kanske därför hahaha
Johanna Ljungdahl Gustavsson










Kom ihåg mig?