Önskelista till 20årsdag & julafton.

Nu när alla börjat göra önskelistor så känner jag att jag med ska göra en :) 
wacom bamboo ritplatta , hittas här bland annat.
Converse. då mina börhat brista i sömmen :/
En fotoskrivare . hittas här.
mysiga inneskor då ulltofflorna jag har nu inte är så fräscha efter att ha blivit använda varhe dag sen förra året ! hittas här
boken " 50 nyanser av honom" finns nog i vanliga bokaffärer.
Önskar mig även nytt smink. så presentkort på smink kanske..? höhö....
& ja. jag säger det som jag fått höra hela mitt liv. jag vill ha hela världen :) 
 
tatueringspengar i massoooor & presentkort till inredning. med presentkort så menar jag presentkort. inte att jag vill ha inredning. haha om ni förstår.. jag är så jävla fjantig med att alla glas ska vara lika dana. kopparna ska vara lika dana & likaså tallrikar & sånt. :P  när jag köper nytt så ska det inte blandas massa skit. nu när vi skaffat nytt kök & allt så ska allt vara stilrent. men prydnadssaker & ljus grejer älskar jag ! så det tar jag mer än gärna emot ;) ljusomanen som man är... 
vad Chloé önskar sig kan jag ju skriva i ett annat inlägg höhö. 











Kom ihåg mig?