121022 ❤

Idag klockan 12:06 kom äntligen vår flicka till världen. Efter en 14 timmars lång förlossning och extrem värk där jag hellre hade skjutit mig själv än gått igenom egentligen... Men värt det! För nu har vi underbara prinsessa hos oss. Hon har varit jätte duktig, tog bröstet som ingenting och sovit nästan hela dagen. Gnäller lite när hon är hungrig och då gnäller jag för det gör ont i brösten... Haha! Men uppdaterar er mer om allt när jag kommer hem på onsdag :) Peter skrev ner och tog massa bilder från förlossningen :) NU ska jag bannemig sova lite !!

Inlägget skulle kommit upp i måndags.



Mimmi    •     •  

Himla söt liten tjej! (:

Sandra    •     •   http://ssandrao.blogg.se

Stort grattis! Så skönt att allt gått bra! =) Söt som socker var hon också!

Svar: tack så mycket! ohja det är hon :)
Johanna Ljungdahl Gustavsson

Johanna - Husliv och Gravid    •     •   http://johannaastenvall.blogg.se

åh Grattis :) Så himla mysigt!

Svar: tack ! ja verkligen :)
Johanna Ljungdahl Gustavsson










Kom ihåg mig?