25 september.

jahapp. vad säger man idag då, klockan 5 är det dags för föräldragruppen för sista gången. varit tre möten men Peter & jag har bara varit på två.  AJJJJ, har en rolig unge i magen som gillar att plåga mig .dags för henne att komma ut snart !  men iaf, vi har bara varit på två då jag var sjuk första mötet. & ikväll är som sagt det sista så känner att vi måste gå på det. ska väl handla om amning & andning.  jag känner inte så stor lust att gå på det då jag absolut inte tycker om hon som håller i det.. kärring....  & allt hon säger har man redan läst om på internet.. men men. det är väl alltid bra med information ändå.  inte länge kvar nu asså... tänk jag (vi) är i vecka 38 nu..38. 3 veckor kvar.kan komma när som helst. men även om en månad.uscha. vill verkligen inte gå över tiden! fyfyfyfyyyy. tur att peter har semester nästa vecka så jag har han hemma iaf. ska bli skönt. saknar min lilla nöt om dagarna. ♥ .
 
idag fick jag föresten paketet från hm, eller halva iaf. leopard påslakan till spjälsängen & en röd body i 56. sen ska jag hämta ut mitt jotex paket ikväll, massa julgardiner & sånt jag beställde häromdagen. är rea just nu på jotex så jag passade på att beställa hem julgardinerna så det slipper bli så förbannat dyrt sen ! :) & åh vad jag längtar tills det är dags att julpynta! så mysigt!! 
 


Anonym    •     •  

Jag har aldrig gått på dom mötena, personligen tyckte jag inte det gav något men ångrar mig i dag eftersom man får ju träffa andra familjer som går igenom samma sak så jag tycker det är bra att du gör det =)

Hoppas du haft en bra dag =)










Kom ihåg mig?