Fredagen den 28 september.

Hej folket. här ligger jag i sängen som en kossa bland mitt nya påslakansett jag beställt från Jotex. åh så snygga dom är. & även har jag bytt gardiner ! orkar inte ta kort så snor bilder från jotexs hemsida. : 
 
gardinerna är egentligen till jul men tänkte att man kan ha dom nu också så får jag byta rum på dom när det är jul sen haha. beställde även massa annat till julen för det är rea nu. passade på innan det blir svindyrt. :) skönt att ha det gjort iaf! nu väntar jag bara på ett stoooooort paket från Panduro med ! massa saker. åh så roligt haha. varit sjuuuk rea där också! :) är fortfarande! 
 
Men iaf, Markus är här idag, tills imorgon, så Peter & han är uppe & snickrar just nu, hoppas dom kan ta död på några möss med när dom ändå är igång med hammaren... har fått mössinvadering här tror jag haha. så jävla äckligt! men dom ska bort.... på något vis.. men iaf.
ikväll står grekisk sallad med vitlöksbröd på schemat. så satans gutt! dock så ville jag ha glögg, letade i hela jävla ica men hittade ingenstans :( är såååå sugen på det. men får väl hålla mig lite till.. köpte färsk ananas iaf. :) höhöh.. sen till filmerna vi ska se ikväll så blir det chips & dipp i massor! så myyyysigt nu när det är höst & allt :) & imorgon blir det att åka in till stan! se om jag hittar lite nya underkläder... :) kanske något annat roligt med om jag har tur :) sen imorgon kväll så får vi se vad som händer :) kanske föda? haha .. yeah right. har haft jävulska förvärkar den senaste veckan, & magen är mer hård än avslappnad  ( sammandragningar) . Men har tappat hoppet på att det skulle vara igång haha. får väl vänja mig vid detta tills det är dags helt enkelt.. TROR inte jag kommer gå över. men tänker ändå att jag kommer göra det... vi får väl se.... hm...
 


jenny    •     •   http://jennytsf.blogg.se

När är det beräknade datumet då?
Hoppas du haft en trevlig helg =)

Svar: det beräknade datumet är 15 oktober :)
Johanna Ljungdahl Gustavsson










Kom ihåg mig?