Nailhair

Jag satte ju i nailhair för ett tag sedan från rapunzelofsweden. & jag beställde aldrig removern.  så igår när jag verkligen fick damp på mitt hår så började jag försöka få bort det med aceton. det gick ibland men tog evigheter. så jag kom på att jag läst att man kan ta bort det med plattången. värma upp limmet & dra bort slingan. ja det gick as bra på sidorna där jag såg riktigt. men där bak... hujjedamej vad jag ser ut...  det lär säkerligen bli att jag får klippa en kort frisyr igen. ser ut som svinto där bak. tur att jag inte har så jätte långt hår.. men beställde remover igår så får se om jag får bort resten av limmet sen. hoppas verkligen det.. :/ vill ju ha långt hår men härnäst så blir det bara clipon!

funderar starkt på att bli rödhårig igen....


























Kom ihåg mig?