22 Februari.

Idag blir min tjeja 4 månader!  var hos BVC igår & siffrorna stod på 7140 gram & 60 cm. min lilla tjockis ♥
helt sjukt hur fort tiden har gått.. känns verkligen som det var igår man var påväg in till lassaretet med hemska värkar. men nejdå. 4 hela månader sen! hah.
 
 
färgade även håret igår. så på söndag ska vi troligtvis sätta i mitt hår. :) ska bli skönt. & hoppas verkligen det håller iom att jag tappar så fruktansvärt mycket hår. någon här som har erfarenhet av rapunzels nailhair? hoppas det håller :) 
 
usch. tänkte försöka städa lite här hemma idag. men det är fan helt omöjligt när det blir lika skitigt igen på två sekunder. längtar verkligen tills vi får upp trappan så vi kan börja göra iordning uppe så allt hamnar på sin plats. tapetseringen & målningen är färdig i hallen nu så det fattas bara golv! & trappan då givetvis...  & tapet & golv på över våningen. men kommer bli dösnyggt! :) 
 
fondväggen :) där trappan kommer gå.











Kom ihåg mig?