Nailhair.

Igår åkte håret in i huvudet på mig. & natten har varit rätt jobbig. ömmat lite i hårbotten & har inte riktigt vant mig vid att ha 120 vaxklumpar i huvudet än haha. vi kom fram till att 6 paket va på gränsen för lite så lär kanske få beställa ett till. vi får se hur jag gör. är ju 25% rabatt på Rapunzels hemsida till 00:00 inatt om ni anger " oops " som rabattkod :)  ett litet tips bara. 
 
här är några dåliga bilder, behöver platta & klippa till det lite till men orkar inte just nu :) 50 cm långt är det. 
här är direktlänk till mitt hår : #1 Nailhair black 
Jag köpte som sagt 6 paket men hade behövt ett till. så för normaltjockt hår så köp 7 paket :)  bättre att ha för mycket med ifall någon lossnar :)
Jag köpte även schampo & balsam från rapunzel & en tangle teezer som sagt. hoppas det är bra :) 











Kom ihåg mig?