Morsdag.

Vilken dag! Fram till 15 tiden så mös och lekte Chloé jag och Peter massa, hon är helt överlycklig över sin nya pool! Hon har dock inte fått bada än då det varit för kallt i vattnet , men imorgon kanske! 
 
Vid halv 16 så kom mamma och Sofie o hämtade mig, vi åkte in till stan. Jag handlade lite grejer och sen hälsade på älskade mormor på lasarettet. 
Perfekt till Chloé i sommar. 3 för 2 på hm! 

Då mitt  yankee candle vanilla satin börjar ta slut så köpte jag ett nytt som luktar underbart!  Wedding day!  Även baby lips peach och ögonbryns skugga (?) . Så jag kanske kan lära mig få ögonbrynen snygga hahaha.  Handlade även present till Peter som han fick idag! Han fyller inte år fören 18 juni egentligen. 
Fitbit flex träningsarmband! 

Och medans jag vart iväg så har Peter och Chloé varit iväg! Jösses vad jag blev chockad när jag kom hem! 

Allt detta fina hade Peter och Chloé köpt till mig! Jätte smidigt armband för min iphone när jag är ute och går. Tre saker från different design rosor och cigg! Haha! Han gjorde även hemmagjord potatis gratäng och fläskytterfilé. Namnam ! ❤️ Nu myser vi med chips och dipp, ska snart sova. 
Hoppas ni haft en underbar dag alla mammor! 











Kom ihåg mig?