Snusktävling!

 
Jajjemensan. nu kommer det en otroligt rolig tävling för er mina kära läsare! Sinful kontaktade mig och ville sponsra mig med en Tävling, & vet ni vad? Klart jag gick med på det! Så kul ju! Vinnaren som jag kommer dra vinner 600 kronor att välja saker för på Sinful.se's Fifty shades of Grey sortiment! Vem är inte lite sugen ? ;) Finns allt för nybörjare & även dom mer erfarna ;) massa roliga saker! & sååååå snygga om man jämför med dom " vanliga" tråkiga leksakerna. Man kan få mycket för 600 på deras sida! Sen finns det ju självklart även helt " vanliga " saker också! Som här ( länk ) ! Allt är till bra priser & allt är en del av den officiella Fifty Shades of Grey kollektionen som har designats i samarbete med självaste E.L. James - kvinnan bakom bästsäljartrilogin.
Här är lite av allt man kan välja på ! tryck på bilden för att komma till sidan av allt ni kan välja mellan eller tryck på denhär länken!
 
Tävlingen avslutas Söndagen den 12 April!
Det du behöver göra för att vara med & tävla är att kommentera här under helt enkelt VARFÖR just DU ska vinna produkterna :) Lycka till! ( glöm inte lämna mailadress eller blogg så jag kan kontakta den som vinner! )


manja buitenweg    •     •  

Eftersom vi är rätt så kåta av oss men inte har råd till något annat än det absolut nödvändigaste så skulle detta vara absolut perfekt för oss! Vi böev gravida efter 1 månad tillsammans.. så mycket tid för varandra har vi inte haft.. det måste ändras på! :) nu går jag å håller tummarna ♡

Svar: Tänkte faktiskt på dig när jag fick erbjudande om denna tävlingen haha ;)
Johanna Ljungdahl.

manja    •     •  

[email protected] ;)

Hanna B K    •     •  

Vilken rolig tävling!! Jag födde två barn på tretton månader. Vi har inte haft tid eller ork och nu går allt på rutin när vi väl hinner till. Nu när barnen börjar sova lite bättre skulle det vara superkul att överraska min man med någon av de här spännande grejerna (han kommer förmodligen tappa hakan, haha). Hoppas!!!

Svar: Åh förstår dig exakt :/ håll tummarna!
Johanna Ljungdahl.

svinstina    •     •  

Sex är bland det bästa som finns! :) älskar att använda leksaker både själv och ihop med sambon. Med 4 barn i huset så är det skönt att kunna koppla av på kvällen, så då skulle lite leksaker sitta fint :) skulle även hjälpa till att öka lusten lite mera :)
[email protected]

Fanny    •     •   http://fannystahl.blogg.se

Jag vill vinna för att jag och min kille vill börja experimentera mer i vårat sexliv men har inte pengar till sånt. Så det skulle vara skönt om man får pengar till just den saken så man verkligen köper det och inte nåt annat.

myran    •     •  

Efter att ha levt i ett förhållande dör man blivit misshandlad dagligen, strypt tills man svimmar, spottad på, skallad med spädbarn i famnen osv, efter att ha fått 2 barn med 15 månaders mellanrum, efter att ha levt ensam med dom sedan sonen föddes, efter 1,5 år med sömnlösa nätter, Nattskräck, affektanfall, astma, ångestattacker. Pappan till barnen blev just dömd för misshandel på vår äldsta. Har ingen barnvakt, sliter i skolan, jobbar en massa samtidigt som jag pluggar och sliter ihjäl mig med att uppfostra barnen ensam.

Har nyligen träffat en kille och nu känner jag verkligen att det (bokstavligt talat) är MIN TUR ATT NJUTA. Efter all skit. Därför skulle den här vinsten betyda massor för mig.

Håller mina egna tummar å tår ! Rolig tävling

Svar: Hej du vann tävlingen. Har kontaktat dig via mail men inget svar?
Johanna Ljungdahl.

Anonym    •     •  

För att vore trevligt att ha lite nya roliga saker i sängen för att krydda upp sexlivet lite :)

Anonym    •     •  

sex är A och O men på sista tiden har det inte alls varigt något speciellt ,tyvärr. Och eftersom jag verkligen inte vill lämna honom bara för sexet börjar bli tråkigt. Så lite sexleksaker skulle kunna liva upp det och rädda förhållandet. Det är iaf värt ett försök :) [email protected]

Pernilla Axelsson    •     •   http://vadvorejagutandinaandetag.blogg.se/

Haha alltså, ja jag måste bara vara med i den denna :p vi får inte så himla mycket tid till varandra längre och absolut inte till sex. Vi missade vår förlovningsdag som var i december FÖRRA året samt vår årsdag som var 20 mars på grund av skola/jobb då jag tar examen om mindre än 2 månader och en himla massa stressande. Svårt att ta sig tiden för sådant här när man har barn, när de väl har somnat så orkar man inte eller så har man somnat själv, haha ..Hade varit kul att överraska med och då få lite tid för varann och snusk då förstås ;)

Anonym    •     •   http://gladjeochsorg.blogg.se

Vi fick tre barn inom loppet av 14mån. Dock så förlorade vi den ena tvillingen så att planera dop och begravning var ingen hitt. Sen fick vi då en till. Så vårat sexliv har legat lite på hyllan. Jag har dessutom hamnat i en depprission. Nu vill jag hotta upp vårat sexliv lite och överraska min karl. Detta vore perfekt :) skriv till mailen OM jag skulle vinna. Bloggen används för sällan. :/

Annkattrin    •     •  

Jag vill vinna för att jag vill pigga upp sexlivet och vem vill inte ha det som fifty shade of grey ;)? Jag vill verkligen vinna så jag fär igång allt igen :) och nya saker är sjukt spännande! Yätrört på att använda skärpet ;) haha
[email protected]

Annkattrin    •     •  

Jag vill vinna för att jag vill pigga upp sexlivet och vem vill inte ha det som fifty shade of grey ;)? Jag vill verkligen vinna så jag fär igång allt igen :) och nya saker är sjukt spännande! Yätrört på att använda skärpet ;) haha
[email protected]

Diana    •     •  

vinner aldrig ändå men om jag skulle göra det så hade de vart awsome! som ensamstående 5barns mamma har jag aldrig råd att köpa något till mig själv! hade vart skiit kul o vinna ;)

Cissi    •     •  

Jag skulle vilja vinna eftersom jag tycker om att exprimentera o utforska gränser. O sexleksaker är alltid välkommet då man kan använda det både själv o med andra. Sen är sexleksaker bra för att lära känna sin kropp o lära sig hur man kan använda den. Mer sex åt folket.

[email protected]

Anonym    •     •  

Sex är det bästa som finns :) jag har aldrig ägt någon sexleksak eller användt något i sexakterna heller så det kanske är på tiden 😊 nån gång ska ju vara den första 😘 [email protected]

Anonym    •     •  

Med två små barn är det nog mitt ganska extrema sexbehov vi får tacka för att vi ändå lyckas hålla igång sexlivet så pass ändå;)
Med en sån här vinst skulle
vi kunna krydda upp det ännu mer och säkert se till att få
Till det oftare. Förut trodde Jag att sexleksaker var för porrfilmsindustin eller ensamma människor för att få
Utlopp för sina behov 😂😂 idag vet jag att det är något som både jag och min man njuter av tillsammans!
[email protected]

Marcus    •     •  

två små fina barn vi fått, en av varje sort.
tid för sex har inte alltid gått, det har vi båda nu förstått.
Men när vi väl har det är det alltid lika hot, sexleksaker skulle göra förhållandet gott.
I sänghalmen kommer bli riktigt vått😉










Kom ihåg mig?