Godnatt?

Blev en tidig morgon om jag ska vakna nu haha! Vaknade av att det var ljust i sovrummet och trodde klockan va 09! ( ska upp tidigt idag , typ 7) så blev lite rädd haha. Men men, blir nog faktiskt att sätta på kaffe och gå ut och sätta sig på trappen och njuta lite :) så härligt! 

Helgen har varit riktigt bra! Kunde ju varit lugnare kanske men ah, flyttar man in i hus så gör man! :) sov ju här första natten i fredags, och chloe har varit här hela helgen :) så har ägnat mer energi åt henne än huset! Huset tar jag när jag är ensam om dagarna :) 
I lördags fick vi lite besök! Grillade och hade det trevligt och la oss i lagom tid ändå :) skönt att ta en liten paus och njuta emellan all stress! Men fy fan vilken skillnad det är redan i våra humör och allt! Vi passar verkligen bättre i hus! 
Ja just det! Vi va även hundvakter från lördag till söndag! Lilla söta diva! Gick superbra :) 
Och vår innekatt lexie ska snart bli utekatt haha. :) om det går... 
Jaha nehe nu ska jag mysa ner mig med Linus lite sen sätter jag nog på kaffe eller te tills han vill stiga upp!













Kom ihåg mig?