28 februari

Hej hej, 
Sitter i soffan och har precis druckit kaffe så tar det lite lugnt nu. Har varit ute några timmar i trädgården med Linus och Chloé, krattat bort all löv från alla landen och massa annat. Jobbar på bra vi tre tillsammans haha :) synd man glömmer ta förebilder bara! Men blir en jäkla skillnad, längtar till att köpa hem lite nya blommor och plantera! Inne så är det en del kvar att få ordning på men vi tar lite i taget :) vill inte köra slut på mig helt ifall förlossningen startar snart. Kommer ihåg när jag skulle föda Chloé så var jag helt slut redan innan vi åkte in till förlossningen för jag inte sovit och vilat som jag skulle gjort. Så efter att Chloé har åkt till Peter imorgon så blir det mycket vila för mig hela veckan! Går ju in i vecka 39 imorgon, så ja nu kan hon verkligen komma när som helst! Men imorgon är det dags för barnmorskebesök och på tisdag är det dags för ultraljud igen.. Är så jävla nervös inför ultraljudet.. Hoppas verkligen cystan försvunnit :( men men.. Vi får väl se. Finns inte något vi kan göra åt det just nu iallafall :) Nehe nu ska jag mysa lite med Chloé sen börja med middagen! 













Kom ihåg mig?