Hundvakt

Vi har varit hundvakter sen i fredags åt Linus farbrors hund. Såååå underbar och söt :) saknar verkligen att ha hund, men känner att man måste verkligen ha tiden till att uppfostra och aktivera den så blir att vänta ett tag med det iallafall. Men mysigt att ha en hund att ta hand om nu i helgen :) blivit långrundor och massa bus. Och vet ni vad! Från klockan 23-04 inatt så sov Linus på min sida av sängen och hade hand om Hailey inatt! Har ju spjälsängen vid min sida ( tror dock inte hon vaknade någon gång där emellan haha ). Men blev helt chockad att det började ljusna ute när Linus bad mig ta över haha. 
Jaja, ska se om jag kan blogga mer sen :) idag regnar det så blir en städdag idag  både uppe och nere hade jag tänkt! Och kolla igenom Chloés rum och lägga undan saker hon inte använder osv. :) 
Kommer sakna den lilla björnen! 

( ja det är kaos utanför garaget då vi städade det i förgår , ) 















Kom ihåg mig?