Eftermiddag

Chloé kom igår så vi myser i soffan innan tandborstning. Hailey sover just nu, Linus kom hem från jobbet vid 16:10 och gick till det andra jobbet 17:00, men jobbar bara till 19. Och då ska jag söva Chloé och sen förhoppningsvis hinna klippa gräset efter det bland knotten haha.. Usch önskar verkligen dygnet hade fler timmar.. Får knappt se Linus längre, sen ska man hinna med ett stort hus och sysselsätta två barn. Visst vi löser det, men kämpigt är det ju ibland. Men glada är vi för det! Se om man kan fjäska för Linus att han kan klippa gräset sen medans jag försöker storstäda här inne... Yeyeee.
Har jag berättat att vi har fått 4 kattungar? Haha bra koll. Lexie är även en hjälpmamma till 2 små kissar ( dock större än hennes egna ) för deras mamma blev överkörd :/ så just nu har vi 9 katter här hemma Hahaha.. Men söta är dom!



Cissi    •     •  

Fakk vad fina!!! Tror jag dör av tigerungarna!!!

Svar: men eller hur !
Johanna Ljungdahl










Kom ihåg mig?