Sömn

Ännu en sen kväll. Har fått något ryck här hemma så donar precis överallt haha. Jag blir verkligen galen när det ser förjävligt ut hemma och ja, mår riktigt psykiskt dåligt. ( inte konstigt läkaren ville man skulle på utredning för ADD heh.....) så förutom att måla trappen så håller vi på att sätta upp stänger i köket , och även köpt möbler till hallen på baksidan så den äntligen börjar se fin ut, vi donar även för fullt i trädgården, får ordning på Chloés rum. Osv osv. Massa grejer! Tänkte jag skulle ta lite kort imorgon så ni fårse hur vi har det här. Det går framåt iallafall! Tänkte även försöka ge mig på att ta en promenad med Hailey. Någon som bjuder på kaffe? ;)

Det nya hemma. Jag köper snittblommor såfort jag har råd. Blommor piggar ju upp otroligt mycket!
Att handla på Ikea är alltid kul! :)
Älskade Chloé är jätte stolt över sin kisse!
Blommor vid ingången hemma :)











Kom ihåg mig?