Tjenna..

vet faktiskt inte redigt vad jag ska skriva om just nu, men lär väl komma upp något så småningom.
Snart ska jag iaf köra ner till emmaboda för att växla in lite pengar, sen imorgon blir det att dra in till stan & handla det allra sista  inför Chloés ankomst.  påminner mig om att jag måste sätta mig ikväll & bocka av lite grejer kanske..  Men iaf, ska snart ner till emmaboda som sagt, kanske hälsa på min lilla syster när jag ändå är där nere. & sen blir det att dra hem & laga falukorv & stuvade makaroner :) fint. igår gjorde jag även potatis med stekt fläsk & löksås för första gången. blev riktigt gott... haha :)  
ne men seriöst jag kommer tillbaka när jasg har lite inspo :P 


Emma    •     •   http://Eembla.blogg.se

Jag ville också ha nått ovanligt, ungefär vanligt iallafall och som funkar. Men Stella är ju gaaanska mycket vanligare. Hehe.
Jo då, det tycker jag. Det enda som vart är ryggen. Den fick jag såå ont i redan v 15. Gör riktigt ont men nu är det inte så lång tid kvar. Och senaste veckan har jag fått karpaltunnelsyndromet. Det känns som händerna sover hela tiden, sticker i dom, lite svårt att greppa saker. Men det är tydligen väldigt vanligt.
Själv då? :)










Kom ihåg mig?