MIN blogg.

Jag hade tänkt hålla detta hemligt. Men sen kom jag på, det är ju faktiskt min blogg. Ja MIN. Jag skaffade den för att skriva av mig när jag mådde dåligt osv.
Visst har jag tappat lusten när jag vet att det bland annat sitter en gubbe på typ 50 år och läser den och berättar vad jag skriver för andra ? Jag vet vem pappan är och tycker synd om hans barn. Och det finns massor med människor som jag önskar inte läste min blogg som läser den, funderar på att lösenordsskydda bloggen eller något.. Jag känner att man ska kunna skriva vad man vill utan att få skit helt enkelt.

Jag ligger alltså på sjukhuset igen, har gjort sen igår morse. Feber och rejäl infektion. Helt underbart. Ont överallt och ligger och skakar.
Men som tur är så kom Peter till mig efter jobbet igår med lite gott gott och sov över här. Men han åkte för en timme sen dock :) sen får jag bara hoppas på att jag får en skjuts hem haha..... Puss på er.

Ps, Chloé mår jätte bra. Ds



pernilla    •     •   http://kallamigkaos.blogg.se/

tyvärr är det så. det är så jävla sjukt och patetiskt att folk ska vara så jävla nyfikna. det finns ingen yttrandefrihet eller åsiktsfrihet kvar i sverige typ... skvaller och fjantiga anonyma kommentarer är bara så jävla fegt.

Frida | Magic photobooth    •     •   http://magicphotobooth.blogspot.com

Nej men fy va jobbigt!

Hoppas du mår bättre snart, krya på dig.










Kom ihåg mig?