30 Juli

Fan somnade inte fören sent inatt, Men Chloé var jätte duktig. sov från klockan 18 till 08 idag på morgonen :) hade jag varit smart så hade jag väl somnat då med haha. Men sen var det bara dags för lite gröt sen ville hon sova mer. så nu sover hon :) Älskade barn vad hade jag gjort utan henne?  Just nu ösregnar det ute så jag sitter & googlar bilder på badrum. Dom håller ju på att riva ut allt hemma & kaklarn kommer på måndag så försöker fixa lite inspiration på hur det ska se ut sen :) kolla lite tvättmaskiner osv också som ska bli nytt :) åh så roligt! :) Synd toan är så liten bara , jag hade ju gärna velat ha tex en växt eller något där inne men får ju inte plats haha. :) 
 
Ikväll så kommer gustav & mamma hem hit. lär inte få se dom så länge dock :/ dom ska vara i väg hela onsdagen sen åker dom igen på torsdag. :) Min lillebror har sin första folkrace tävling på lördag & jag hoppas verkligen att jag får åka & se honom!











Kom ihåg mig?