Chloés önskelista.

Jag vet att folk som kommer på kalaset går in här & kollar lite då & då så tänkte bara skriva lite.
Som ni vet så håller vi på att måla Chloés rum. & jag är så kräsen att jag INTE vill ha någon inredning till hennes rum som det är massa starka färger på. ska det vara något så ska det vara i vitt, ljus/gammelrosa eller pastellfärger. inte dom "vanliga" barnfärgerna där varenda färg är extrem. Men på leksaker så givetvis så spelar det ingen roll vilken färg. för leksaker behöver hon verkligen, gärna som låter eller som rör på sig eller som hon kan dra efter sig, bollar ÄLSKAR hon.  presentkort på kläder tas också gärna emot , likadant med saccosäck & sånt mysigt, mattallrikar, böcker,  i klädstorlek så har hon just nu 80 & lär ha ett tag till. men köp absolut inte i större storlek än 86 , för det lär hon ha tills hon är 1 1/2-2 år.  skostorlek 20/21.
sådär.  nu vet ni ;) haha!
 
men vi är givetvis tacksamma för vad vi än får! hon behöver säkerligen mer än det jag skrivit. 
 


PATRICIA LINDH    •     •  

Hej<3
Tack så jätte mycket verkligen för att du tog dig tiden och lämnade en kommentar inne hos mig! Tack för tipsen, ska tänka på de och försöka se till att de kommer in mer sånt i bloggen! En stor kram till dig.










Kom ihåg mig?