God morgon!

Sitter och dricker mitt morgonkaffe nu, ( paniken som Uppstod när vi glömt köpa hem mjölk !?!?!)  och söver Hailey i vagnen. 
Det känns som att hon varit vaken typ hela natten men så illa är det inte haha. 
Linus är och jobbar, igen.. Han började på sommarjobbet i tisdags och jobbar halv 8 till halv 17 vardagar. Och så ringde en igår o behövde ha hjälp idag så idag stack han iväg vid 8 och lär jobba en del timmar. Men han är så stolt och glad så! Och definitivt jag med! 
Så idag ska jag måla färdigt panelen tror jag, sen tvätta bilen om vi har vatten haha. Hade behövt slipa ner fälgarna och lacka om dom dock.. Men sånt man kan ta senare :) fick snygga fälgar av Linus igår som överraskning! Helnöjd :) bara att dom behöver fixas till lite då men det vet han att jag gör mer än gärna :) jaja, sen i eftermiddag blir det nog lindås en runda och hälsa på pappa och Eleonor :) trevligt! 













Kom ihåg mig?