Periodare

Ja jag är verkligen en periodare med bloggandet, ibland skriver jag otroligt ofta och ibland inte på flera veckor haha. Men haft fullt upp här hemma, fixat iordning vid ingången med singel osv, äntligen tatuerat in mina älskade rosor på händerna, haft Chloé ( då har man alltid fullt upp haha ) , varit på folkrace, osv osv. Men nu sitter jag och väntar på att Linus ska bli färdig i duschen sen blir det hopp i säng för oss. Imorgon ska Linus på informationsmöte inför sitt sommarjobb på xylem som han börjar på fr.om. Imorgon. Kommer sakna ihjäl mig efter honom men men, cashen rullar in ;) haha just kidding. 

Blommorna jag fick på morsdag och ett jätte fint brev! 
Chloé somnade väldigt gulligt haha 
Mamma har hållit Hailey.
Min älskade lillebror! 
Tre generationer :) 
Folkrace var populärt! 
Sötaste i världen! 
Min lillebror igen fast i sin bil :) 















Jossan    •     •   http://xenomorphs.se

Vilka härliga bilder!! :)










Kom ihåg mig?