Rockabilly night.

Ja på lördag är det dags för rockabilly night i blomstermåla & jag ska dit & dricka lite med resten av gänget på EUCC. Peter ska ha Chloé hemma. Kan tänka mig att många har åsikter om det men jag tycker att någon gång ibland så ska man faktiskt få gå ut. & iom att Chloé är van vid att få ersättning sista målet på dagen & ibland lite gröt så är det inga problem över huvud taget att Chloé är själv med Peter. Sålänge jag inte är ute varenda helg & super & beter mig som en snorunge så tycker jag att mamman ska få unna sig en dag då & då att få göra vad hon vill.  även Pappan med självklart. :) Så på lördag ska jag ut & ha kul! men otroligt jobbigt att lämna Chloé & Peter då jag egentligen hellre är en "hemma & mysa" person. Men kan inte sitta hemma dygnet runt. & inte ofta något sånt här händer.
( & självklart så ammar jag ju inte igen fören alkoholen är borta ur mjölken. även om jag skulle ha 3 promille ( rätt omöjligt) så skulle det bara vara 0.3 i mjölken. så väldigt liten chans att hon skulle påverkas, men hellre det säkra före det osäkra )
Vad tycker ni om att mamman får gå ut ibland? & lämna barnet hemma med pappan?
 
kram <3


Sofie    •     •  

Helt rätt ha kul! En mamma blir så lätt "fast" hemma.

Emma    •     •   http://mittlivminaord.wordpress.com

Jag håller helt med dig! Jag ska festa för första gången sedan januari förra året nu på fredag. Känns verkligen som att det är på tiden! ;) känns som man uppskattar det mycket mer nu när det blir så sällan med..

Svar: Oj ja då är det verkligen på tiden tycker jag! :) Ja men det gör man verkligen. man går mer in för att ha roligt osv.
Johanna Ljungdahl Gustavsson










Kom ihåg mig?