Huset,

Godmiddag alla fina! 
Sitter i soffan och väntar på att Chloé ska somna sen ska jag hoppa in i duschen! Så skönt! Är rätt trött idag haha. Men sitter mest och funderar på stora rummet och Chloés rum just nu, vårt stora rum är ju just nu gult..(urk....) så det ska målas vitt, sen hade jag egentligen velat ha två soffor, antingen beiga eller vita, men har märkt att det går inte att ha vits påslakan osv pga att jag har en man som just nu får jobba på ett gjuteri, (=kolsvart av sot hela tiden). Men ja jag vet inte riktigt, soffan vi har nu är ju snygg osv, men kuddfodralen har blivit slappa och fula , men om man köper nya prydnadskuddar så kan man nog få det finare! I lägenheten kändes soffan hur stor som helst, men nu känns det som att den bara blir mindre och mindre haha! Men vill så gärna få ordning på vardagsrummet, är ju ändå där vi är största delen av dygnet typ! Tror även vi ska börja med entrén på framsidan iår, bygga om det till en riktig hall! Vill ju ha framsidan som ingång, så kan Peter ha baksidan som sin ingång med sina skitiga kläder :)  hm ja vi fårse! Huset ska ju även målas om, vitt med gråa knutar troligtvis! :) 

En bild från när vi firade Chloé , här ser man den fula gula färgen! Men vet inte om man ska spara listerna i trä färgen eller om dom med ska bli vita... Hm . 

Tänkte förresten kanske sätta mig ikväll och lägga upp lite före och efter bilder från renoveringen, om det kan vara intressant! 











Kom ihåg mig?