Glossbox Mars 2014.

 
Idag dök min sista Glossybox ner i brevlådan.
 
Vad jag fick :
Purelogy - Strength cure Schampoo & Conditioner,
Gör håret starkare inifrån & ut. Ska bli spännande att testa med tanke på hur slitet mitt hår är!
Sleek make-up - Pout Paint, " minx".
Ett så kallat "lipstain" man väljer täckningsgrad själv osv, men jag använder inget på mina läppar så det får nog någon av mina syskon!
Panos Emporio - Deospray, " Goldflower".
luktar faktiskt gott! Men lite tantigt, men den kommer nog användas!
Models Own - Nagellack - glittrigt,
Ska testa detta ! men använder knappt nagellack med tanke på att jag tyvärr biter på naglarna. Brukar dock sluta över sommaren så kanske kan bli fint då!.
Mitchell & Peach  - Body cream, luktar gott!
  En lyxig kroppskräm som ska mjukgöra & ge näring till huden, Honung, organisk kokos, vitamin B5 & sheasmör! Ska bli spännande att testa!
Egyptian Magic -  all purpose skin cream.
en universalkräm som är djupt återfuktande & läkande. innehåller enbart naturliga ingredienser! spännande!
 











Kom ihåg mig?