Myser

Haft en lugn och härlig dag idag, Eleonor och Amanda kom på besök innan och dom frågade om dom fick ta med sig Chloé hem till dom och givetvis fick dom det! Blev helt chockad då jag absolut inte är van vid att "lämna bort" Chloé hos andra än till sin pappa då jag aldrig haft behov av det :) men det gick givetvis hur bra som helst och vi kom till dom för några timmar sen :) så ska sova här inatt :) 
Chloé får givetvis vara med Eleonor och baka såfort hon är här :) 
Och jag, Linus och pappa tar alltid det lugnt i soffan haha :) har ju varit här och hälsat på rätt mycket nu för tiden och det är så kul då Chloé har blivit helt galen i sin morfar och Eleonor och Amanda! Känns verkligen helt underbart :) när hon va mindre så kunde i stortsett ingen hålla i Chloé eller någonting. Då va det bara min eller Peters famn som dög. Så detta känns riktigt skönt faktiskt. :) och sen tänker ju jag som så att man skaffar ju inte barn för pengars skull eller för att lämna bort dom ständigt och jämt. Så jag har ju givetvis haft henne hemma mer än gärna! Även därför hon inte fick börja på dagis fören hon var 2. Då jag hellre umgicks med henne när jag ändå kunde :) och det är inget jag ångrar!
 Min älskade älskade dotter ❤️ tänk att du snart ska bli storasyster :') 















Kom ihåg mig?