Brrrr...

Usch vilket väder vi har här nere i Småland. Regnet/snön öser ner och blåser som jag vet inte vad och har gjort i flera dagar nu. Snacka om att man tappar energi. Förutom igår då jag fick ryck och gjorde extremt många kärleksmums haha.. Och häromdagen när det var lite uppehåll så var Linus och jag snabba ut på promenad med Hailey i vagnen,  vi gick inte långt eller snabbt men är verkligen helt underbart att ut och gå med honom. Pratar om allt mellan himmel och jord. Skrattar och fjantar som man behöver ibland :) min älskade älskade Linus! 
Hoppas verkligen det blir fint väder snart igen så man kan ta en runda till. Synd det är så förbannat tråkiga vägar att gå i skruv bara haha.. 

Men men, sitter framför brasan just nu ( thank you god för att ha en (två) kaminer i huset när det är såhär tråkigt väder, visst vi har luftvärmepump också men den ger inte samma sköna värme som att elda och är ju en aning dyrare att ha den igång! 
Jaha Nehe. Vänta på att Hailey ska vakna och på att Linus ska komma hem från skolan så han kan köpa kaffe. Sen blir det nog att klippa både honom och mig ikväll! 




Emma    •     •   http://punkten.nu

Älskar att gå ut och promenera! :)

Svar: Det är så skönt! :)
Johanna Ljungdahl.










Kom ihåg mig?