Ja men godmorgon ( 0535 )

Det var längesen man fick stiga upp vid 04 för att man har en pigg unge haha.. Hon totalvägrade somna om uppe i sängen så Hailey och jag fick gå ner Linus sa " jag kommer snart " haha. Va en timme sen nu ;) men gör inte mig något alls. Han får sova ut uppe så får jag kanske lägga mig och vila en stund sen. visst. Nu sover Hailey så jag ska försöka sova jag med en stund :) mysigt att sova i soffan trots allt ;) 

Igårkväll så åkte typ hälften av mitt hår av, så skönt! Fick även bli den klassiska sidecuten jag alltid gör när jag har slut på idéer haha.. Men blev snyggt faktiskt! Nu längtar jag bara tills mitt hår mår lite bättre så jag kan bleka och sen lägga i en rödare färg i håret :) är ju typ brun/rött/svart just nu... 
Gjorde även hemmagjorda köttbullar igår! Fy fan vad längesen det var och Gud så gott! 

Jaja bild kommer!
GODNATT 











Kom ihåg mig?