Renässans Nässpray.

Hej!
Nu har jag testat Renässans Nässpray några veckor som ska ta bort nässpraysberoende & kan helt ärligt säga att ÄNTLIGEN är mitt beroende som jag haft i flera månader borta. Har även sluppit all näsblod som jag fick typ varenda dag pga mina känsliga näsborrar. Känns riktigt riktigt skönt, Va inte alls länge jag behövde hålla på med Renässans Nässpray innan beroendet & känsligheten i näsan försvann. & just det att veta att det inte är vanebildande eller kan skada min näsa gjorde susen med så man slapp oroa sig för det.  
För vissa så kan det ta upp till 3 veckor innan det fungerar men tog max 1- 1 1/2 vecka för mig att bli av med beroendet. men märkte skillnad redan efter några dagar.
 Jag var väldigt skeptisk till att det skulle fungera med tanke på att jag inte klarade att gå utanför dörren med mitt gamla nässpray utan att få panik & bli helt igentäppt innan. Men jo, jag har inte behövt använda nässpray på länge nu & det är verkligen en befrielse.
 Dock har jag med mig det överallt då jag tyckte det var så bra & kommer absolut använda det igen.
Menthol ( hittar ni info om här )  "doften" var inte alls så stark som jag trodde den skulle vara heller, dom gånger jag använt menthol innan så har det verkligen bränt till i hela bihålorna & ögonen har börjat rinna, Men med dessa så var det helt lagom & uppfriskande! Känns underbart att kunna andas igen & få sova hela nätter ( förutom när Hailey vaknar då ;) ) 
Så jag är riktigt glad över att jag blev tipsad om dessa nässpray! 

 
 

 
Sponsrat inlägg.
 


Elin    •     •  

Åh, det ska jag absolut testa! Precis som du är jag tyvärr beroende av nässpray. Rätt jäkla jobbigt!
Vore toppen att bli av med det.

Svar: Gör det! Trodde aldrig jag skulle lyckas bli av med beroendet men det gick verkligen med dessa :)
Johanna Ljungdahl.










Kom ihåg mig?