Vinn presentkort på lovetales!

 
Tävlingsdags!
Nu var det ju ett tag sedan jag hade en tävling tyvärr. Men denna blir lika roliga som dom förra! 
Det ni kan vinna är ett presentkort på 250kr på sidan lovetales.se!
 Massa sexleksaker , kläder osv att välja mellan. Finns jätte mycket verkligen! 
Har du nyligen fått barn och känner att det är dags att hetta till sexlivet? Eller vill du bara ha något till dig själv? Eller en present kanske? 


Den som skickar bästa motiveringen till mig om varför just du ska vinna vinner! 
 
Vill du vara anonym så går det givetvis , skriv bara det i kommentaren så publicerar jag inte din kommentar för någon annan. Har du ingen blogg så måste du lämna en mail eller något annat jag kan nå dig på! (mail visas inte för någon annan än mig)
 
 Tävlingen avslutas på söndag klockan 21:00! 











Kom ihåg mig?