Nässpraysberoende - Renässans Nässpray

Något jag kan erkänna är att jag tyvärr blivit nässpraysberoende nu under graviditeten, Blev förkyld i vintras & klarade inte av nätterna utan att kunna andas plus mina benkramper, så tyvärr fick det bli att använda nässpray för att klara av nätterna. & det måste jag tyvärr göra varenda kväll & morgon nu för att kunna andas överhuvudtaget genom näsan, plus att jag är sån som verkligen HATAR att andas genom munnen.
Men jag är otroligt trött på detta beroende & ständiga nässblod som blivit pga att mina hinnor i näsan blivit jätte känsliga.
Så NU ska jag äntligen bli av med mitt beroende! Jag har fått tips om renässans plus & plus mentol som man kan ta under graviditeten mot gravidnästäppa, som avvänjning av nässpraysberoende, förkylningstäppa & bihåleinflamation & hur länge man vill utan några biverkningar. Får användas av vuxna & barn över 3 år så även Chloé kan använda detta :)
Så nu ska jag prova detta & jag kommer göra en utvärdering om några veckor så ni får veta om detta faktiskt fungerar! :)
 
Om ni vill läsa mer så kan ni gå in på www.renassans.nu

 
Om ni vill läsa mer så kan ni gå in på www.renassans.nu &
http://renassans.nu/produkter/plus/
 
 
Dom har en femstegsmetod för att bli av med sitt nässpraysberoende som jag ska testa.
 

"Dags för nya vanor? Bli av med ditt nässpraysberoende med hjälp av Renässans Plus i 5 enkla steg!"

1.Upphör först i ena näsborren med den nässpray du använder idag.
2. Använd Renässans Plus i denna näsborre tills du åter kan andas bra genom denna (ca.14 dagar).
3.Fortsätt under tiden med den spray du använt tidigare i den andra näsborren....
4.När du åter kan andas bra genom den näsborre som behandlats med Renässans Plus slutar du med läkemedlet.
5.Gå över till Renässans Plus även i den andra näsborren tills den också är återhämtad.
GRATTIS! Du har övervunnit nästäppan och besegrat ditt beroende av nässpray!


Sponsrat inlägg.


Jossie    •     •  

Kan tipsa om nasonex! Fungerat bra vid avvänjning

Bettan    •     •  

Hur har det gått? Behöver oxå bli av med spray efter ca 7 års användning.

Svar: Gick riktigt bra och kan verkligen rekommendera renässans :) använder inget spray alls nu :)
Johanna Ljungdahl.










Kom ihåg mig?