Jahaja

Sitter i soffan och glor i min ensamhet, eller ja, Hailey sover i vagnen och Chloé ligger i sin säng och sover sen några timmar tillbaka :) Linus är FylleChaufför så han kommer väl om någon timme sen åker igen :p Men idag har Linus syster varit på besök så blev en titt på marknaden här nere, Kom dock dit försent så missade typ allt och var ungefär bara 3 stånd kvar haha.  Mycket trevligt iallafall! Glömde som vanligt ta kort haha. :) 

Låter helt otroligt men denna veckan så har jag spenderat nästan hela dagarna i garaget, så ikväll är första "myskvällen" på evigheter känns det som. Ni ska få se vad jag håller på med i garaget sen när jag är färdig ;) om jag kan hålla mig så länge haha. Känns kul att ha gjort allting själv för en gångs skull! Älskar att hålla på och dona och göra det fint. Har även fixat färg så jag ska börja måla panelen vid trappen någon dag :) och ja jag har massa projekt här hemma just nu. :)
 imorgon blir det en heldag ute i garaget igen, och kanske gå och köpa glass som jag lovat Chloé :) 

Igår va Kalle här och hälsade på med lilla Eddie, busade massa på studsmattan :) haha älskar att Hailey gör tummen upp i vagnen! 














Kom ihåg mig?