Min bil.

Min och bara min! Känns skönt, speciellt när jag faktiskt gjort allt själv på den, usch för all jävla maskering kan jag ju säga! Men nu får jag vara nöjd tills jag har energi för att fortsätta. Ska lacka takräcken, några lister och stänkskydd. Köpa vinge , nummerplåt och fixa snygga fälgar. Sen klarar jag mig :) skattad och besiktad ett är framåt, så underbart att ha en redig bil äntligen!  Linus är överlycklig över att han fått 945an vi hade innan ;) även om jag alltid sett den som hans haha. Och den är skattad och besiktad den med som tur är så v70n får jag ha för mig själv ( tills hans bensin är slut.... Hahaha ) 

Tog tyvärr ingen riktigt förebild så ni får stå ut med denna ;) bilen ser tusen gånger bättre ut i verkligheten btw. ( brukar låta så eller vadå? HAHA. ) 






Jossan    •     •   http://xenomorphs.se

Skönt med en redig bil! :) Fin!

Svar: Verkligen! :) tack!
Johanna Ljungdahl.










Kom ihåg mig?